loading...
اس ام اس هاي جديد
ادمين بازدید : 146 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (14)

زندگی آن هنگام زیباست که آدمی بداند فکری به خاطرش در هیاهوست .

 

 

 

مسافت نمیتونه به محبت فاصله بده ، با اینکه کنارم نیستی اما مهربونیتو حس میکنم .

 

 

فاصله ها در عین کوتاهی چه بلند خلق شده اند ، کجاست دستی که به درازی فاصله ها باشد .

 

 

بقیه اس ام اس های عاشقانه در ادامه مطلب

 

 

 

کوه کندن فرهاد نه کاری ست شگفت ، شور شیرین به سر هرکه فتد ، کوه کن است .

 

 

 

زخمی بر پهلویم است ، روزگار نمک میپاشد و من پیچ و تاب میخورم و همه گمان میکنند که میرقصم

 

آرزو داشتم قطره اشکی بودم که در کنار چشمت متولد میشدم 
 بر روی گونه ات می غلطیدم و در کنار قلبت می مردم .
نباشی ، دلم که هیچ ، دنیا هم تنگ میشود !

 

دوست داشتن از عشق برتر است و من هرگز خود را تا بلندترین قله ی
عشق های بلند پایین نخواهم آورد . (دکتر شریعتی)
نمیدانم هم اکنون کجا مشغول لبخندی ، فقط یک آرزو دارم :
 که در دنیای شیرینت ، میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی .
عشق انسان را داغ میکند و دوست داشتن انسان را پخته ،
 هر داغی یک روز سرد میشود ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمیشود .
در کجا رسم بر این است که عاشق نشوی ؟ / باغبان باشی و دلتنگ شقایق نشوی ؟
طب مدرن ، طب سنتی ، طب سوزنی ، همه را امتحان کرده ام ، درد بی درمان است درد دوریت !
جای خالی نبودنت می کوبد بر دلم ، اگر نیایی همین روزها ویرانه می شوم !
عشق یعنی : به سادگی دست کسی را می گیری و به سختی هرگز رهایش نمی کنی !
هزار کلمه بر جای خالی ات ریختم اما پر نشد ، به گمانم از جنس بی نهایتی .
دریا همیشه از من دلگیر است ، میدانی چرا ؟ چون همیشه بزرگی تو را به رخ او میکشم .
دلتنگی عین یه جای شکستگی روی عینک آدمه ، هر جا نگاه می کنی می بینیش !
من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی ، 
ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی
رفتی و ندیدی که چه محشر کردم ، با اشک تمام کوچه را تر کردم
وقتی که شکست بغض تنهایی من ، وابستگی ام را به تو باور کردم . . .


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینا در تاریخ 1348/10/11 و 21:51 دقیقه ارسال شده است

با سلام وعرض خسته نباشيد وبلاگ خوبي داريد
شما هم اکنون مي تونيد با همين وبلاگتون درآمد هم داشته باشيد با فروشگاه اختصاصي که ما بصورت رايگان در اختيار شما قرار می دهیم مي توانيد بک فروشگاه اختصاصي بسازيد با محصولات دلخواه و با فروش هر محصول پورسانت تا 70% از ما بگيريد
برخي از امکانات
1- امکان اتصال دامين اگر نياز بود
2- اتخاب محصول به دلخواه شما
3- سئو و بهينه سازي شده براي موتور هاي جستجوگر
4- 10نوع قالب اختصاصي
5- امکان زيرمجموعه گيري و درآمد از زيرمجوعه
.....
با تشکز شرکت پويان کالا
www.Poyankala.com
نمونه فروشگاه رايگان راه اندازي شده
www.Takpatogh.poyankala.com


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وبلاگ partsms.rozblog.com خوش آمديد. در اين وبلاگ سعي شده است اهداف زير دنبال شود: الف- سرگرم كردن مخاطبان بصورت كاملا سالم ب- عدم توهين به مقدسات و قوميت هاي مختلف ج- عدم استفاده از مطالب يا تبليغات بصورت حجيم بمنظور سهولت دسترسي مخاطبان بخ مطالب وبلاگ اميدوارم در راستاي رسيدن به اهدافمان ما را از انتقادات و پيشنهادات خود محروم نكنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 1,567
  • بازدید کلی : 70,812
  • کدهای اختصاصی