loading...
اس ام اس هاي جديد
ادمين بازدید : 117 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

اس ام اس هاي عاشقانه آبان ماه 91

www.PArtsMS.rozblog.com

 

 

 

 

گاهی دل شوره هایم را بد تعبیر میکنند لقب دیوانه رو بهم داده اند
قبول دارم دیوانه وار دوستش دارم و عاشقش گشته ام
به او بگوئید از یه دیوانه چی میخواهد ؟
بگوئید دیوانه است دیگر گاهی رفتارش گفتارش همه نیش دار است


 

من از تو روح و باطن و وجودت را نمیخواهم من از تو خودت را میخواهم همین که دستت را در دستانم بگذاری میفهمم که تمامت سهم من است


 

به یک “هستم”
به یک “نترس”
به یک “نوازش”
به یک “آغوش”
به یک “دوستت دارم”
خلاصه بگویم به “تو”
نیازمندم !


 

از کسی که دوستش داری ساده دست نکش شاید دیگه هیچ کس‎ ‎رو مثل اون دوست نداشته باشی..
و از کسی که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن چون شاید هیچ وقت هیچ کس تو رو‎ ‎مثل اون دوست نداشته باشه..


 

بقيه اس ام اس ها در ادامه مطلب

 

 

ای معنای انتظار یک لحظه بایست
دیوانه شدن بخاطرت کافی نیست
یک لحظه بایست و یک جمله بگو
تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست؟


 

گاهی وقتا حرفی جز یک معذرت میخواهم بر زبانت نمیاید آری وقتی معشوقه ات را میرنجانی و وقتی نمتوانی خودت را به کنارش برسانی و تنگ در آغوشش بکشی و با نگاه هایت بفهمانی که اشتباه کرده ای تنها راه همین است یک جمله کوتاه و ساده
عزیزم تو بهترینی و لایق بهترین ها مرا ببخش


 

بسلامتی اون کسی که همیشه به یادمونه و دوستمون داره ولی حجب و حیاش اجازه ابرازش رو بهش نمیده- کمن ولی هستن-هر کدوممون حداقل یکیشون را میشناسیم


 

دلبستگي؛مثل حس برگ به درخته،وقتی از درخت کنده میشه،باز به پاش میفته!


 

سالهاست دیگر زبان سرخ ، سر سبز را بر باد نمی دهد.
حال با زبان سبز ، دل سرخ را آتش می زنند ...


 

تو که دست به نوشتن آشناست دلت از جنس دل خسته ماست دل دریا رو نوشتی همه دنیا رو نوشتی
دل مارو بنویس
بنویس هر چه که مارو به سر اومد بد قصه ها گذشت و بدتر اومد بگو از ما که به زندگی دچاریم لحظه ها رو میکشیم نمیشماریم
بنویس از ما که در حال فراریم تویه این پائیز بد فکر بهاریم


 

میخوام این بار با همه عاشقا فرق داشته باشم میخوام عاشقت باشم ولی خیلی متفاوت
عزیزم من آشغطم
متفاوت متفاوت


 

پسر نگاهی به دختر کرد و گفت:حالا که کنار ساحلیم بیا ارزوهای قشنگ کنیم...دختر با بی میلی قبول کرد!
پسر چشمانش را بست و گفت:کاش تا آخر دنیا عاشق هم باشیم...
دختر چشماشو بست و گفت کاش دنیا الان تموم بشه...
وقتی چشماشو باز کرد پسر رو ندید فقط چندتا حباب روی آب دید...بزن لایکو به افتخار همه پسرای عاشق...


 

برای پیش تو بودن “بلیط” لازم نیست
مرور قصه ی دل کافی ست . . .


 

هرگز به دست اش ساعت نمی بست
روزی از او پرسیدم
پس چگونه است
که همیشه سر ساعت به وعده می آیی؟
گفت:
ساعت را از خورشید می پرسم
پرسیدم
روزهای بارانی چطور؟
گفت:
روزهای بارانی
همه‌ی ساعت ها ساعت عشق است!
- راست می گفت
یادم آمد که روزهای بارانی
او همیشه خیس بود-


 

گوینــــــــــــــــــــــــــــــد : غروب جاییست که زمین و آسمان را می بوسد
امشـــــــــــــــــــب برای تو غروب میکنم !!!!!

 

 

من نشانی از تو ندارم ولی نشانیم را برای تو مینویسم :
در عصر های انتظار به حوالی بی کسی قدم گذار
خیابان غربت را بیدا کن
وارد کوجه تنهایی شو
کلبه غریبی ام را بیدا کن
کنار بید مجنون خزان زده
و کنار مرداب ارزوی رنگی ام
در کلبه را باز کن
به سراغ بغض خیس بنجره برو
حریر غمش را کنار بزن
مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق اشک پشت دیوار تنهایی ام نشسته امــــ


 

نمیدانم چگونه هنوز دست و پایت سالم هستند وقتی آنگونه سخت از چشمانم افتادی


 

ایستادن،اجبار كوه بود و رفتن سرنوشت آب؛
افتادن تقدیر برگ است
و صبر،پاداش آدمی!
پس بی هیچ پاداشی حراج محبت کنیم که همه ما خاطره ایم...


 

زیباست پاییز،اما فقط برای قدم زدن....، فصل دیگری بیا!


 

کاش;خداوند توانی میدادتا آنهارا که بارها گریانده ام "فقط"یکباربخندانم


 

امروز
خاطراتت را سوزاندم اما بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد,دلتنگت شدم...


 

وقتي ميدانيم كسي با دل وجان دوستمان دارد....و نفسها وصداونگاهمان در روح وجانش ريشه دوانده،به بازيش ميگيريم هرچه او عاشق تر،ما سرخوش تر،هرچه او دل نازك تر، ما بي رحم تر،تقصيرازمانيست،تمامي قصه هاي عاشقانه اينگونه به گوشمان خوانده شده اند


 

برو به جهنــــــم!
چون فقط تو هستي كه ميتوني جهنم رو به بهشــــــت تبديل كني.
:)


 

عشق بها دارد ... من و تو بودیم و یک دریا عشق ، حالا من هستم یک دنیا اشک ... آری ... عشق بها دارد !!!


 

میان مشغله ها گم شدم اما دلم برای هوایت همیشه بیکار است . . .


 

1+1=2 چشمم فدای تو
1+4=5 هواسم پیش تو
12+12=24 ساعت به فکر تو هستم
4+3=7روز هفته به یاد تو هستم
50+50=100٪ دوستت دارم عزیزم


 

امتداد فاصله، از اعتبار عاطفه ها نمی کاهد!
همیشه هستی، همین حوالی...


 

دلهره هایت را به باد بده...
اینجا دلی هست که برای آرامشت دست به آسمان دارد . . .

 

مشخصات عشق اول :
وقتی داره برای بار اول بهت نگاه می کنه یه شور خاصی همه وجودت رو میگیره.اگه بین یه جمعیت شلوغ باشین فقط به اون نگاه میکنی نه فرد دیگه.با خوندن این ویژگی ها فقط شما به یک نفر فکر میکنید...خدایا هر جا که هست شاد و سلامت باشه...خوشبختیش آرزومه.


 

به سلامتی عشق اول که هر وقت اس ام اس های عاشقانه 4 جوک رو میخونم داغ دلم تازه میشه خدایا هر کی لایک کنه اونو به عشق اولش برسون...الهی آمین.

 

 

از کسی که دوستش داری ساده دست نکش شاید دیگه هیچ کسو مثل اون دوست نداشته باشی
و از کسی که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن چون شاید هیچ وقت هیچ کس تو رومثل اون دوست نداشته باشه


 

رمز زندگی عاشقانه؛
سعی کن عاشق نشی
عاشق شدی دل نبندی
دل بستی؛ اینبار سعی کن تا آخرش عاشق بمونی.


 

ندارم لحظه ای از تو رهائی / امان از عشق و این رهائی
تمام ترس من ناگفته پیداست / مبادا بین ما افتد جدائی . . .


 

ساکـــت
ديگر نميتوانم صداي قلبم را بشنوم...
اما هنوز هم آن صداي دلنشينش در گوشم زمزمه مي كند و ظلمت شب ها را با ياد صدايش به دست طلوع صبح مي سپارم...


 

معلم ورقه ها را داد همه مرا مسخره کردند اما باور کن گفته بود درست نوشته بودم..........
جای خالی رابا کلمه ی مناسب پر کنید و من همه را نوشته بودم،تو، مگر نه اینکه این جای خالی را فقط تو پر میکنی؟


 

حالا حرفهایمان بماند برای بعد..
دلخوری هایمان..
دلتنگی هایمان..
و تمام اشکهای من..
با او چگونه میگذرد که با من نگذشت؟؟؟!


 

به سلامتي کسايي که ... براي داشتنشون لازم نيست با سياست باشي و نقش بازي کني ... همين که يک رنگ باشي کافيه.


 

من در اوج غرورم از تو. چه کنارم باشی؛ چه نداشته باشمت در کنارم... و مفتخرم به این نشان عاشقی که بر گردن من است. و زیر سایه ی آفتاب دوست داشتنت که پهن شده روی تمام دنیایم نشسته ام آرام. و همای سعادت سایه به سایه دنبالم می دود تا جا نماند از نیک بختی ام...!


 

آدامس ها بزرگترين اساتيد معنويت هستند ...
از كودكي مان تلاش ميكنند به ما بفهمانند ...
كه هيچ شيريني ماندگار نيست...
آره


 

مشخصات عشق اول:
فقط به چشماش نگاه می کنی . وقتی از پشت سر داره نگات میکنه اینقدر با چشم صدات میزنه که خودت بر میگردی و نیگاش میکنی و مچشو میگیری و اون خجالت میکشه و سرشو میندازه پایین.یواشکی با موبایلش ازت عکس میگیره تا اگه خیلی دلتنگ چشمات شد به عکست نیگا کنه.اگه چند روز همدیگر رو ندیدین خودت میری سر راهش وایمیستی تا فقط نگاش کنی...میدونی چرا فقط چشم؟؟چون فقط این دو تا میتونن دروغ نگن و گرنه حرف آدمها که ...


 

زیباست یادت ، اگر خودت بودی چه غوغایی میکردی!


 

خورشيد نشاني ازلبخند شماست،دريا نامي از نماي پيوند شماست، گرچه دلتان دوراز دل ماست،اما دل ما هميشه دربند شماست..


 

ایـن روزهــا
قــدم کــه مــی زنـم
مــنـحـرف مــی شــوم بــه ســمـتِ چــپ...
درقــ♥ـلـبِ مـــن چــیــزی
ســنـگـیـنی مــی کــنـد مـــدام!
جــــای تــ♥ــو خـــوب اســت؟!!


 

آغـــوشِ تــــــــــــــــو مترادفِ امنیــتــــ است ...*
آغـــوشِ تــــــــــــــــو ...
ترس هـــای مــرا می بلعــ ـ ـ ـــد ...
آغــوشِ تــــــــــــــــو یعنی پایـــان سر درد هـــا ...
یعنـــی آغــازِ عاشقــانه ترین رخـــوت هـــا ...
آغــوشِ تــــــــــــــــو یعنـــی من خوبم...
بلنـــد نشـــوی بروی یک وقت ...
مـــ ❤ـن از بازگشـــتِ بی هــوای ترســــ ها می ترســـم ... !!


 

به رستوران قلبهاخوش آمديد; تقديم به تك مشتري رستوران قلبم;
غذاهاي سفارشي:
كباب بره: دلم برات شده يه ذره
آش:مواظب خودت باش
فسنجون: تويي عزيزتر ازجون
تن ماهي: بخدا كه خيلي ماهي
آش رشته: دوستت دارم فرشته

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وبلاگ partsms.rozblog.com خوش آمديد. در اين وبلاگ سعي شده است اهداف زير دنبال شود: الف- سرگرم كردن مخاطبان بصورت كاملا سالم ب- عدم توهين به مقدسات و قوميت هاي مختلف ج- عدم استفاده از مطالب يا تبليغات بصورت حجيم بمنظور سهولت دسترسي مخاطبان بخ مطالب وبلاگ اميدوارم در راستاي رسيدن به اهدافمان ما را از انتقادات و پيشنهادات خود محروم نكنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 71
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 226
  • بازدید سال : 1,564
  • بازدید کلی : 70,809
  • کدهای اختصاصی